2011. aug 29.

Én is magyar, te is magyar - miniposzt

írta: Gabaládé
Én is magyar, te is magyar - miniposzt

Láttam ma egy érdekes pólós embert a villamoson és ez elgondolkoztatott.
A következő felirat állt rajta: "Apám magyar, anyám magyar, gebedjen meg, aki..."
A pontpontpont az nem volt ráírva, elsőre ennyit láttam belőle. Megpróbáltam gondolatban kiegészíteni: "aki agyar"?, "aki akar"? "aki segget vakar"? Mondjuk az utóbbi már nem fért volna oda, csak jelentős betűméret változtatással, az meg nem tett volna jót a dizájnnak.
Na de biztos már mindenki baromira kíváncsi mi lehet a helyes megfejtés. Ugyeeee gyerekek?
A válasz sokkal logikátlanabb a fentebb felsoroltaknál: "Apám magyar, anyám magyar, gebedjen meg, akit zavar!"
Erről több dolog ugrott be. Egyrészt be lettem húzva a csőbe egy rakoncátlan, ám trükkös gyűrődés és a Föld gömbölyűsége által, ugyanis ha látom a t betűt, sokkal könnyebb lett volna kitalálni a megoldást.
A másik pedig: MIÉRT zavarna bárkit is? De tényleg, miért?
Elképzelem a pólóválasztást. Bemegy és nézi, hogy "a rohadt életbe, a melóhelyen már megint csúfolt a Tibi meg a az a rohadt pacalarcú Berzely, hogy apám is meg anyám is magyar. Most jól megmutatom nekik!" Meg is tette. Innen is küldöm neki őszinte gratulációmat és kérem, hogy higgadjon le. Az embereket nem a szüleid, vagy a te magyarságod zavarja, hanem, hogy keresed, kit zavar bármi is.

Szólj hozzá

gondolat