2011. nov 25.

Vers: Úgy szeretnélek...

írta: Gabaládé
Vers: Úgy szeretnélek...

Megvan rá az okom, hogy ez a vers bizony egy kicsit büszkévé tesz. Jó értelemben.
Van egy dalszövegkezdemény, még zene nélkül, azt alakítottam át ezzé a verssé.
Mivel valaki már kérdezte, miről van szó, ez egy anti-szerelmes vers. A cél az volt, hogy nagyon ne a szerelemről szóljon.:)

Úgy szeretnélek…

Úgy szeretnélek, ha nem lennél,
Imádnálak, ha nem volnál.
Ha kérdezném, merre vagy,
Mondanák, itt sem voltál.

Ha nem lennél, én bírnálak nagyon,
Még meg is csókolnálak talán.
Mert te még a nemlétben is kísértenél engem,
És megint ér duzzad nyakam oldalán.

Ha nem lennél én nagyon szeretnélek,
Ha nem lennél én bírnálak nagyon.
Ó, de ne hidd azt, hogy halálról beszélek,
A nemlétezésről van itt szó, bizony!

Mindent egybevetve az lenne a legjobb,
Ha meg sem születtél volna
Azon a szép, meleg, rothadásszagú
Napon.

Úgy szeretnélek, ha nem léteznél,
Igen, imádnálak, ha nem exisztálnál.
Ha kérdezném, hogy merre talállak,
Ők tudnák, hogy nem is voltál.

Szólj hozzá

vers